Blog

Marketing z ludzką twarzą

Dowiedz się jaka jest różnica i dopasuj która forma jest dla Ciebie

Marketplace
a sklep internetowy

Sklep Internetowy

Nie trzeba tłumaczyć w dzisiejszych czasach co to jest i jak działa. Posiadając sklep internetowy, Ty kreujesz swój sklep online od początku i tylko Ty decydujesz o wszystkim! Poprzez raporty dostępne tylko dla Ciebie, masz niezbędna wiedzę jak sprawić, aby twoi klienci wracali na Twoją platformę zakupową .

Jak zacząć?

Musisz wykupić domenę i hosting oraz zbudować wszystko od podstaw – możemy załatwić wszystkie formalności za Ciebie. Jeżeli tu jesteś to znaczy, że nie masz odpowiednich narzędzi oraz umiejętności, więc tu wkraczamy my 😊 bo we własnym sklepie internetowym wszystko kreujesz Ty i to jest niesamowicie satysfakcjonujące jak budujesz swoją markę online. Nie musisz dostosowywać swojej oferty do konkurencji, obniżać cen pod tysiące ofert. Możesz samodzielnie wyróżniać swój produkt czy usługę. To jedyny sposób na budowanie długoterminowych relacji z Klientem. Na Marketplace trudno się wyróżnić.

Blog-1
Elektroniczna platforma sprzedażowa
czyli Marketplace

 Allegro, Amazon, Olx  czy Empik i dużo innych to właśnie platformy sprzedażowe, działające w Polsce i na świecie, gdzie możesz zakładając konto czy prywatne czy firmowe sprzedawać swoje produkty i usługi. Obrazując, są to wirtualne targowiska z tysiącami handlarzy oraz potencjalnych  klientów.

Jak to działa?

Wykupujesz miejsce na platformie online. Dopasowujesz swój produkt do kategorii znajdujących się na platformie i sprzedajesz, dzieląc się prowizją z wybraną platformą lub kilkoma w zależności od twoich posiadanych produktów. Na początek jest to wygodna forma sprzedaży online, o ile nie masz środków na własny sklep internetowy ale… no właśnie 😊 Pamiętaj, to tylko powierzchnia online, która wynajmujesz jak tysiące innych firm i osób. Żeby sprzedawać na platformach Marketplace musisz dostosować ceny do konkurencji i walczyć o Klienta z tysiącami innych ofert takich jak Twoja. I ta walka będzie trwała praktycznie zawsze. Z jednej strony wygodniej – nie ponosisz opłat za utrzymanie domeny i serwera,  jednak warto przeliczyć oddawaną marżę platformie na korzyści finansowe, które mogą trafiać bezpośrednio do Twojej kieszeni. Poza tym, kupujący nie zapamięta marki czy profilu konta gdzie zakupił twój towar, bo tam najważniejsza jest niska cena .Nie masz też żadnej możliwości edytowania graficznego Twojego profilu, nie Ty decydujesz o podziałach funkcji na platformie sprzedażowej.

Chcesz dowiedzieć się więcej, napisz lub zadzwoń 😊